Mamutfenyő Panzió

VENDÉGPANASZOK KEZELÉSE

Beérkező panaszok szervezett kezelése:

  • Panasz felvétele: Amennyiben panaszt tenne valamely szolgáltatásunkra, az alábbi adatlap kitöltésével küldje el nekünk észrevételeit.
  • Panasz kiértékelése: Szakmai csapatunk a beérkezett észrevételeit azonnal feldolgozza.
  • Válasz: Rövid határidőn belül felkeressük Önt a megadott kapcsolati címen.
  • Intézkedés: Együttes érdekekkel vezérelve mindenki számára megfelelő intézkedést hajtunk végre, esetleg a jövőbeni kellemetlenségek elkerülése érdekében javítunk szolgáltatásaink minőségén.

A megkeresésében megadott elérhetőségi adatait (név, cím, e-mail, telefonszám stb.) kizárólag kapcsolattartás céljából kezeljük. További információ az adatkezelésről a honlapunkon található.

* Panaszkezelési szabályzat letöltése